Tuesday, March 3, 2009

Cydgra-Q Drops dan Cydgra-Q Oil

Pada post yang terdahulu saya telah berjaya membuat trial pada dua orang lelaki dan mereka telah berjaya membesarkan dan memanjangkan penis mereka dengan remedi Homeopathy yang telah saya perkenalkan dahulu iaitu Cydonia-VPE drops dan SabalQ-PE Oil.


Namun untuk memberi impak pada pasaran, Cydonia-VPE drops dan SabalQ-PE Oil telah dibuat penjenamaan semula dengan menggunakan jenama Cydgra-Q Drops dan Cydgra-Q Oil . Oleh itu tuan-tuan yang berminat sila ke :

sms 019-257 00 23 email : sales@solaris-marketing.com

Setiap pesanan anda adalah rahsia dan dihantar dengan bungkusan yang tidak berlabel serta kemas dan menaik. Menggunakan khidmat Pos Laju dan akan mengambil masa 2 hari bekerja untuk tiba ke alamat anda.

Apa lagi yang anda tunggu!!

9 comments:

  1. berkesan ke minyak ne?
    Kalau org badan besar, boleh dapat kesan seperti yang didakwa tu ker?
    Berapa harga sebenar produk ini?
    Banyak website, berlainan harga, yang jauh berbeza.

    T.kasih

    ReplyDelete
  2. Harga sebenar RM250 untuk 1 set , harga yang dipaparkan tu berlaku kesilapan teknikal harap maaf, itu hanyalah rekaan graphic designer yang kami lupa nak update harga sebenar....maaaf beribu maaf.

    Cydgra-Q Drop dan Oil sesuai utk semua jenis bentuk tubuh ... insya Allah

    ReplyDelete
  3. Bagaimana untuk saya dapatkan 1 set Produk cydgra-Q?
    Harga semasa produk?

    ReplyDelete
  4. Boleh pesan dengan saya dengan sms ke 019-257 0023 dan 019-257 0023 harga promosi masih ada iaitu RM220 untuk Cydgra Drops & Oil termasuk penghantaran.

    ReplyDelete
  5. ops sori lagi satu no tel. 019-309 8980

    ReplyDelete
  6. Doc

    Saya dah cuba Vimax 2 bulan dan urut minyak lintah tapi tak bekesan and mungkin kesan terlalu kecil sebab saya tak ambil ukuran sebelum dan selepas rawatan. Adakah disebabkan rawatn tu tak serasi dengan saya?

    Adakah Cydgra-Q Drops dan Cydgra-Q Oil perlu serasi dengan pengguna. Macam mana nak atasi masalah keserasian rawatan?

    ReplyDelete
  7. suplemen kesihatan seperti Cydgra drops berunsur 100% bahan asli tanpa rangsangan paksaan bahan kimia mmg agak perlahan tetapi jika terjadi pertambahan saiz ia adalah kekal tidak seperti ubat-ubat berunsur kimia rangsangan. jadi man kena bersabar sikit untuk mendapat saiz yang dikehendaki

    ReplyDelete
  8. Doc
    bagaimana dgn harge untk q drops sahaja.?

    ReplyDelete

Komen-komen dan testimonial anda amatlah dihargai
Visit : www.solaris-marketing.com