Sunday, March 14, 2010

BC16 - Skin Repair Formula

PRODUK BARU!!

Biotherapy Cell Salt , BC16 - Skin Repair Formula


Garam tisu amat diperlukan oleh sistem tubuh untuk keseimbangan bagi keseluruhan tubuh dan amat lembut serta berkesan bagi menghapus jerawat dan lain-lain masalah kulit seperti jerawat yang bernanah, garam tisu membantu untuk mengekalkan kualiti kulit pada keadaan yang terbaik.


BC16 – Skin Repair Formula ialah hasil usaha berterusan kami untuk menawar produk yang lembut dan sememangnya garam tisu ini adalah mineral yang diperlukan oleh tubuh kita dan merupakan gandingan kepada produk berjenama Biotheraphy Cell Salt (BC) seperti BC01 – Acne & Scar dan BC04Skin Nutrient With Biochemic Collagen yang telah mendapat sambutan yang amat memberangsangkan.


100% Semulajadi, selamat dan anda tidak perlu gusar akan kesan sampingannya kerana ia disediakan dengan kaedah homeopati dan biochemic garam tisu.


Formula :

  • Cal.sulph – Berfungsi untuk membantu menghapus jerawat yang degil dan lambat untuk sembuh, kadang-kadang terjadi “letusan” (eruption) bernanah atau yang berwarna kekuningan

  • Kali.mur – Bertindak sebagai kolagen dan membantu menghapus bintik putih (whiteheads) dan bintik hitam (blackheads), menghapus jerawat dengan discaj atau nanah warna putih.

  • Kali.sulph – Melegakan “letusan” (eruption) yang berair berwarna kekuningan atau kulit yang kering serta mengelupas.

  • Silica – Remedi No.1 untuk menghapus jerawat dan parut akibat jerawat. Silica juga membantu menguatkan sel-sel kulit.

Harga - RM80 Termasuk penghantaran ke seluruh Malaysia. Klik sini untuk cara pesanan dan bayaran


24 comments:

  1. manis sedap la BC16 ni , mula-mula naik skit jerawat risau , pastu skrg dah ok .. tq yer doc sabun pun bes

    ReplyDelete
  2. :) Nanti akan muncul CARMINO COMPLEXION CREAM, dalam masa terdekat ... tungguuu!! :)

    ReplyDelete
  3. bc bc ni semua kena kemam? rasa dia apa ye? pahit tak?

    ReplyDelete
  4. yer kena kemam. rasanya manis dan sedap :)

    ReplyDelete
  5. doc, skrg sy tgh ambil bc16 je..sy ada terfikir nk ambil bc01 sme nk bg parut cepat hilang..x ilang pon, nk bg dia pudar je dlm mse sbulan ni sblom rye..huhuhu T_T sdih sgt..so patut ke sy ambil bc16 n bc01 secara serentak..ke sy patot ambil bc16 je dlu??huhu tolong sy doc...

    ReplyDelete
  6. Saya rasa anda tidak mengguna sebarang krim untuk membantu secara luaran, proses secara oral mmg agak lambat kerana untuk membina tisu2 baru bukanlah kerja yang mudah. Jadi saya akan cadangkan untuk mengguna krim soundarya dan sabun CCS untuk membantu secara luaran. Proses yang lambat bukan bermakna tidak berkesan tetapi itulah hakikat remedi yang dirumus secara 100% semulajadi.. yang cepat2 ni banyak

    ReplyDelete
  7. yang cepat2 ni banyak bahan kimia dan kesan sampingan ..jadi untuk cantik secara hakiki kene bersabar :) .. harap jawapan saya membantu menjawab persoalan anda. selamat berpuasa

    ReplyDelete
  8. salam....
    BC04 ni brape siap pos n fungsinya apa yea???
    tqvm.

    ReplyDelete
  9. Harganya RM80 termasuk pos , untuk mendapat kesan yang lebih bagus digabungkan dengan krim CCC dan CCS harga ketiga2 pakej ni RM150 jimat RM40.

    Fungsinya:

    BC-04 With Biochemic Collagen adalah bertujuan untuk menambah protein yang berkurangan didalam kulit dan menjadikan kulit lebih sihat dan cerah. Ia juga membantu menambah keanjalan kulit agar Nampak segar , menghapus lebihan minyak, menegangkan kulit muka dan memudarkan parut-parut.

    ReplyDelete
  10. bgaimana sy nk mdptkn produk ni scra belian terus.?
    mksud sy x mlalui byrn pos.?
    boleh inform di mne tmptnye.?

    ReplyDelete
  11. aira boleh datang ke bandar seri putra, sms saya untuk alamat 019-3098980. Harga adalah sama jika pos atau datang ambil sendiri :)

    ReplyDelete
  12. oy ya bandar seri putra, di bangi selangor

    ReplyDelete
  13. satu botol ada brapa biji di dalam?

    ReplyDelete
  14. dalam 1 botol lebih kurang 350-400 biji

    ReplyDelete
  15. bagaimana cara aturan pemakanan untuk bc 01,bc04,dan bc016 atau bolehkah sekiranya dikemam kesemua bc tersebut sekaligus?

    ReplyDelete
  16. Sekiranya anda mengambil lebih dari 1 ubat atau remedi cara pengambilan yang terbaik adalah di selang selama 15-30 minit diantara setiap ubat tersebut.

    Contoh : ambil BC01 4 biji dikemam sebelum makan... selepas 15-30 minit ambil 4 biji BC04 dan begitulah seterusnya.

    Semoga jawapan saya dapat difahami ..terima kasih

    ReplyDelete
  17. salam..
    sy ada maslah jerawat dan parut..dah byk produk sy pakai..tp x nmpak kesan nyeer..lastly,sy try jugak beli BC-16,soundarya cream & sabun marigold (pakej)..act baru jek pakai...x smpai 1 week..suddenly ade kluar jerawat lagik kt dahi..itu side effect die ke atau kulit sy x sesuai??
    Emm..harap doc dpt tolong..sbb wedding day x smpai 2 bulan..rase2 sempat x nk hilang..?? atau perlu tambah ape2 ubat lagik utk cepatkan proses penyembuhan..??? help!!

    ReplyDelete
  18. Jika selepas ambil remedi bc16 keluar jerawat maka itu adalah kesan yg positif , ubat homeopathy bertindak merawat bukan membenam penyakit yang akan memberi side effect pada masa panjang seperti kanser kulit.

    ReplyDelete
  19. Saya rasa kita dah berhubung melalui sms dan bantuan telah dihantar :)

    ReplyDelete
  20. bc ne bole mkn campor campor tak dng bc bc yg lain seperti bc1 bc4?

    ReplyDelete
  21. semua BC boleh di ambil serentak tetapi sebaiknya jarak 5-15 minit setiap 1 BC

    ReplyDelete
  22. boleh tak doc cadangkan ky sy tentang produk yg sesuai dng masalah kulit saya ne. sy jenis kulit berminyak, kadang2 jerawat tumbuh teruk, kadang2 tidak, ada parut belubang dan pori2 terbuka. sebelum ini sy mkn ubat antibiotik kt klinik kulit. lps stop mkn, jerawat mula naik. sampai bila harus bergantung dng ubat antibiotik ne doc. hope produk homeopathy ne bole bantu sy.

    ReplyDelete
  23. salam..camane nak ambil bc16 ni..kt botol tulis 2-4 bji, 3-6 kali sehari..doc bole cdang kn yg terbaik x??

    ReplyDelete
  24. Wsalam, cdgn 2-4 biji bermakna boleh ambil 2 biji sekali ambil jika di ambil 6x sehari atau
    4 biji jika diambil 3x sehari. Jika masalah agak teruk boleh ambil sehingga 6x sehari selepas nampak perubahan turun ke 3x sehari.. semoga jawapan ini dapat membantu

    ReplyDelete

Komen-komen dan testimonial anda amatlah dihargai
Visit : www.solaris-marketing.com