Saturday, May 8, 2010

R95 Alfalfa Tonic With Ginseng dan Vita-C 15

Alfalfa Tonic With Ginseng R95 100 ml

Salam dan salam sejahtera pada semua pembaca blog yang setia, R95 bukanlah produk terbaru. Sudah lama saya preskripsikan pada individu yang Anemia (kurang darah), individu yang tidak ada selera makan, terlalu kurus termasuk kanak-kanak dan gandingan kepada IQ & EQ Booster untuk menjadikan minda kanak-kanak mahupun dewasa menjadi semakin cergas.

Tidak terkumpul oleh saya segala testimoni kerana telah lebih 10 tahun saya mempreskripsikan Alfalfa Tonic With Ginseng R95. Saya sendiri mengamalkan Alfalfa Tonic With Ginseng R95 dan Vita-C 15 dan Vita-C 15 Forte untuk mengekalkan kecergasan minda, tubuh dan mengawal stress.

Vita-C 15 250 ml

Alfalfa Tonic With Ginseng R95 dan Vita-C 15 adalah selamat untuk semua peringkat umur, termasulah bayi dan kanak-kanak dengan mengikut sukatan yang telah ditetapkan.

Indikasi: Anemia (kurang darah) yang kronik, kepenatan melampau akibat tertalu kuat bekerja, amat sesuai bagi individu yang didalam proses penyembuhan selepas sakit yang lama, membantu menghilang letih-letih selepas demam, kehilangan darah akibat penyakit, surgery atau selepas bersalin. Kanak-kanak yang bantut tumbesaranya dan pada sesiapa yang ingin menambah tenaga secara semulajadi.

Indications: Chronic conditions of anemia, anxiety due to overwork, exhaustion; ideal for use during convalescence, especially for those recovering from debilitating fever, illness or surgery; after pregnancy; following weight loss or growth spurts in children; for anyone wanting to naturally increase energy level.

Harga :

  • Alfalfa Tonic With Ginseng R95 100 ml - RM100
  • Vita-C 15 250ml - RM150
Cara untuk memesan dan pembayaran sila klik sini

Penghantaran adalah percuma ke seluruh Malaysia, email anwar@solaris-marketing.com atau SMS ke 019-309 89 80 untuk mendapatkan harga promosi (sekiranya ada)


5 comments:

  1. boleh percaye ke?saye pernah tertipu dengan belian online..saye teringin mnjadi berisi seperti manusia yang normal...adakah saye boleh mempercayai perkhidmatan ini..respond drpd pihak anda amatlah saye hargai..terima kasih..

    ReplyDelete
  2. Tak dinafikan terdapat blog atau web yang "menipu", tapi jika ragu-ragu sila perhatikan beberapa faktor yang menunjukan blog tersebut aktif atau sebaliknya:

    1. Lihat komen di shoutbox, adakah pengendali blog itu kerap menjawab soalan atau tidak

    2. Jika blog itu menipu, si penipu tak akan mengendali blognya lama2, selepas dia tipu org dia akan tutup blognya

    3. Blog penipu tak akan ada follower (dah menipu sapa yang nak folloe blog kan)

    ReplyDelete
  3. harga alfalfa boleh kurangkan?

    ReplyDelete
  4. asal sama je ayat nih??
    tipu ke?

    http://lelakikuat.azhaan.com/?p=205

    ReplyDelete
  5. Anonymous http://lelakikuat.azhaan.com/ adalah rakan dropship jadi dia ambil artikel saya utk masuk kan ke web dia.. tau tak apa tu dropship ? Dropship bermaksud agent yg memasarkan produk saya di laman web..

    Kalau ayat sama dan harga pun sama... agak-agaknya kami nak tipu apa yer? dan komen tuan yang tak bernama ni pun saya publishkan so saya tak pasti apa yg tipu tu :)

    ReplyDelete

Komen-komen dan testimonial anda amatlah dihargai
Visit : www.solaris-marketing.com