Thursday, August 8, 2019

Remedi dan Produk Homeopathy Bebas Dari Merkuri Untuk Menghapus Jeragat


Pernah tak anda terdengar satu sekolah atau bangunan terpaksa dikosongkan akibat thermostat yang mengandungi merkuri terjatuh dan pecah di dalam makmal?. Pasukan HAZMAT terpaksa dipanggil untuk mengawal keadaan dan mencuci tumpahan merkuri tersebut. Sewaktu proses mencuci tumpahan merkuri pasukan HAZMAT terpaksa memakai pakaian keselamatan seperti di dalam gambar di bawah.



Bayangkan betapa bahayanya apabila merkuri disapu ke muka anda!!

Homeopathy dan biochemic, bebas dari bahan logam berat (heavy metal) seperti merkuri. Homeopathy dan biochemic berkonsep remedi nano atau kecil, di mana bahan asal di dalam remedi hampir tidak dapat dikesan oleh mikroskop tetapi mampu melegakan pelbagai simptom penyakit. Merkuri kerap "dicuri" campur di dalam produk kosmetik untuk hapuskan jeragat dan mencerahkan kulit. Kesannya memang pantas, merkuri yang menghakis kulit dan membuang kesan kotoran di dalam 2-3 hari sahaja. Seumpama membuang kotoran di kain atau baju mengguna klorox. 

Tujuh produk kosmetik diharamkan dan dibatalkan pengedarannya serta-merta oleh Perkhidmatan Farmasi Kementerian Kesihatan (KKM) setelah dikesan mengandungi merkuri.

Menurut kenyataan Ketua Pengarah Kesihatan Malaysia, Datuk Dr Noor Hisham Abdullah, produk-produk berkenaan tidak dibenarkan dijual di Malaysia kerana mengandungi bahan beracun tersebut yang boleh menyerap masuk ke dalam badan dan menyebabkan keracunan.

"Keracunan merkuri boleh menyebabkan kelemahan otot, koordinasi lemah, rasa kebas pada tangan dan kaki, ruam kulit, rungsing, serta masalah deria.

"Oleh itu, produk-produk kosmetik tersebut tidak lagi dibenarkan untuk dijual di Malaysia," kata Dr Noor Hisham dalam kenyataan yang dibuat di blognya di kpkesihatan.com. 


Motif utama ialah untuk mendapatkan wajah yang putih glowing,merah kemerahan. Produk-produk yang diharamkan ini berbentuk krim yang mampu mencerahkan kulit di dalam masa 2-3 hari sahaja. Malangnya kesan toksik akan meresap ke dalam tubuh anda untuk selama-lamanya.

Mengapa ramai yang memilih homeopathy dan biochemic?

Homeopathy dan biochemic adalah sains perubatan yang sangat efektif, lembut dan sangat berkesan membantu memudarkan dan menghapuskan jeragat, malah kesan parut juga mampu diatasi dengan sangat berkesan dan kadang-kadang kesannnya sangat hebat.

Homeopathy dan biochemic merawat akar kepada masalah jeragat. Akar atau punca utama jeragat ialah penghasilan melanin yang tidak terkawal. Melanin adalah pigmen yang terkumpul akibat sinaran uv yang menyerap masuk ke dalam kulit. Boleh dikatakan sesiapa sahaja boleh mendapat jeragat, paling berisiko ialah kaum wanita kerana kekerapan mengguna kosmetik, pil perancang, masalah haid dan hormon.

SMF with Beberis Aquifolium mempunyai 2 remedi yang mampu mencerahkan, menjadikan kulit muka lebih berseri atau glowing. Remedi tersebut ialah Fragaria vesca dan semestinya Beberis Aquifolium. Fragaria adalah buah strawberry yang telah dikaji mempunyai agen pencerahan, bukan hanya muka boleh cerah Fragaria mampu menjadikan gigi lebih bersih dan glowing.

Beberis Aquifolium pula adalah sejenis tumbuhan berbunga yang kerap digunakan sebagai bahan utama di dalam krim bukan kosmetik terutama krim homeopathy untuk mencerahkan kulit, memudar atau menghapus parut dan jika diamalkan mengambil SMF with Beberis Aquifolium seluruh tubuh terutama muka akan menjadi lebih glowing.

Paling penting remedi homeopathy tidak merbahaya seperti produk berasaskan merkuri. SMF with Beberis Aquifolium selamat, lembut dan boleh dipercayai.

Jika ingin mendapat maklumat lanjut atau membuat pesanan sila whatsapp 019-2570023. 

SMF with Beberis Aquifolium berharga RM80, harga PROMOSI PENGENALAN termasuk POS ialah RM60


No comments:

Post a Comment

Komen-komen dan testimonial anda amatlah dihargai
Visit : www.solaris-marketing.com