Thursday, September 10, 2009

BioMax Plus - Remedi Untuk Stamina Lelaki

BioMax Plus – Kombinasi Biochemic dan Homeopaty Untuk Masalah Seksual Lelaki


Mengapa Biochemic atau Garam Tisu Dan Homeopathy ?


Homeopathy dan Garam Tisu dianggap sebagai konsep perubatan pelengkap atau komplimentari kepada perubatan yang sedia ada. Ia saling melengkapi bagi memberi impak positif kepada pesakit yang mengharapkan kesihatan mereka kembali pulih.Perubatan sedia ada atau konvensional amat diperlukan untuk menangani penyakit kronik (penyakit yang telah dideritai pada masa yang lama). Homeopathy dan Garam Tisu sering menjadi pilihan kepada pesakit kronik kerana menyedari Homeopathy dan Garam Tisu selamat dan tidak mempunyai kesan sampingan. Malah remedi Homeopathy dan Garam Tisu boleh diambil bersama-sama ubat-ubatan yang berasaskan drugs (dadah dan kimia).


Perubatan yang menggunakan drugs mengamal konsep suppression atau put to stop (membenam penyakit dam kesakitan) dan amat berguna sewaktu kecemasan yang memerlukan pesakit dirawat dan melegakan serangan penyakit dengan kadar yang pantas. Namun ia membawa bersama-sama kesan sampingan yang tidak diundang.



Sementara Homeopathy dan Garam Tisu percaya kepada “serupa menyembuhkan yang serupa” dan “seseorang itu akan kekal sihat sekiranya seseorang itu mendapat bekalan mineral (12 garam tisu) pada kuantiti yang sepatutnya dan pada ratio (kadar) yang sepatutnya”. Bila ini terjadi sistem pemulihan semulajadi yang terdapat didalam tubuh seseorang itu akan menjadi kuat dan mengawal tubuh seseorang itu dari dijangkiti penyakit.


Di United Kingdom pada tahun 2000 , House of Lords’ Select Committee on Science & Technology telah mengiktifraf Homeopathy termasuk dalam kategori Terapi Kumpulan Satu (Groups One Therapies) yang mempunyai kaedah merawat yang sistematik atau “an individual diagnostic approach” bersama-sama kaedah perubatan osteopathy, chiropractic, herbal medicine dan acupuncture.


12 Garam Tisu ini boleh digabungkan untuk dijadikan remedi atau penawar kepada pelbagai masalah kesihatan, seperti masalah yang sering menjadi igauan lelaki iaitu Erectile Dysfunction dan Pancutan Pra-Matang yang mengakibatkan seseorang lelaki itu merasa hilang kenyakinan diri. Bila mendapat rawatan berkonsepkan drugs komplikasi lain pula menjenguk seperti degupan jantung yang laju, terasa sakit didada, cepat marah akibat tekanan darah yang tinggi akibat jantung dikerah bekerja dengan kapasiti yang tidak sepatutnya malah terdapat kes kematian kerana pengambilan drugs penggalak seksual secara paksaan.


Adakah Biochemic dan Homeopaty Berkesan Untuk Masalah Seksual Lelaki ?


Remedi Biochemic merupakan apa yang terdapat didalam tubuh manusia. Oleh itu ia akan menyerap dengan pantas ke dalam saluran darah dan mengimbangkan setiap mineral yang berkurangan, mineral dan zat yang berkurangan mengakibatkan sistem tubuh mula mengalami kemerosotan dan terjadilah ED, pancutan pra-matang, penis menjadi sejuk, penis seolah mengecil dan tiada nafsu terhadap seks. Untuk menambah keberkesanan BioMax Plus kombinasi remedi Homeopathy yang popular untuk menangani masalah seksual terutama ED dan pancutan pra-matang digabung bersama-sama untuk memberi impak yang lebih cepat.


Apakah Remedi Gabungan Tersebut ?


BioMax Plus mengandungi 5 gabungan utama Biohemic iaitu Kalsium, Sodium, Potassium, Magnesium, Iron atau Ferrum dan Silicea dan digabungkan dengan remedi homeopathy tersohor yang sering digunakan untuk masalah seksual seperti Agnus Cactus, Conium dan Selenium.

Gabungan diatas merupakan keperluan untuk sistem tubuh kembali sihat dengan secara semulajadi dan bukan berbentuk paksaan atau artificial (keadaan yang kununnya sihat tetapi tidak)


Bagaimana Cara Pengambilannya ?


Remedi Homeopathy dan Biochemic adalah amat selamat dan boleh diambil seberapa kerap yang dikehendaki, tetapi bagi kes-kes biasa adalah seperti berikut;

4 biji dikemam / dihisap sewaktu perut kosong 3 – 6 (maksimum) kali sehari.

Jika keadaan seseorang itu agak kronik ia boleh diambil setiap 5-30 minit dan pastikan perut kosong.


Bagi kes ED dan masalah seksual adalah digalakkan mengambil sekurang-kurangnya 3 kali sehari dan boleh ditambah hingga 6 kali sehari.


Adakah Pantang Larang ?


Secara amnya setiap orang yang mengetahui konsep perubatan Homeopathy dan Biochemic pasti terdapat pantang-pantangnya, ia adalah untuk mendapat kesan yang baik dan menyeluruh sekiranya anda mampu berpantang demi kesihatan anda.

Paling utama anda perlu mengurangkan atau berhenti merokok bagi mendapat kesan yang pantas, kerana kajian menunjukkan masalah seksual sering melibatkan perokok, tidak boleh masturbasi, kurangkan pengambilan kafein dan air soda (gas) dan alkohol.

Anda ialah apa yang anda makan dan minum , itulah konsep Homeopathy dan Biochemic.


Harga termasuk penghantaran : RM90 , Sila hubungi sales@solaris-marketing.com untuk harga promosi terhad.


Link : http://homeopathy2u.blogspot.com/search/label/bagaimana%20hendak%20beli%20produk%20di%20online


No comments:

Post a Comment

Komen-komen dan testimonial anda amatlah dihargai
Visit : www.solaris-marketing.com