Wednesday, November 18, 2009

IQ & EQ Booster berwajah baru

IQ & EQ Booster telah hampir menyambut tarikh lahir yang ke 12 pada sekitar Februari 2010, dengan wajah baru, botol baru dan harganya sepadan dengan kuantitinya dari yang dahulu hanya 200-250 tablet tapi kini kandungannya 300-350 tablet dengan harga terbaru RM55 & Sabah & Sarawak RM60. Harga IQ & EQ Booster tidak pernah dinaikkan semenjak 1998 sehinggalah hari ini, kenaikkan harga itupun kerana kuantitinya telah berubah.

IQ & EQ Booster masih berfungsi dengan selamat menjana minda anak-anak yang lesu akibat tekanan pembelajaran yang begitu padat. Sekolah Kebangsaan , Sekolah Agama , tuisyen, kokurikulum, kerja rumah dan pelbagai lagi rutin harian yang di input kedalam jadual mereka. Adakah kita sebagai ibu bapa pernah membayangkan betapa penatnya minda dan tubuh mereka?.

IQ & EQ Booster bukanlah remedi ajaib yang diambil dari dasar lautan mahupun dipuncak gunung atau didalam gua misteri tetapi hasil kajian pakar-pakar homeopati semenjak ratusan tahun mengenai "baja minda" yang mampu menghasilkan caj-caj positif kepada otak. Otak adalah tunggak kepada keseluruhan tubuh, sekiranya seseorang itu disahkan "mati otak" maka berakhirlah riwayat seseorang itu walaupun jantung anda masih berdenyut-denyut. Mahalkah remedi ini untuk otak kita?

Klik sini untuk membaca detail produk ini

Bajailah minda anak-anak dengan remedi yang amat selamat ini , untuk memesan sila klik sini

No comments:

Post a Comment

Komen-komen dan testimonial anda amatlah dihargai
Visit : www.solaris-marketing.com