Wednesday, October 6, 2010

Lechitin - Single Remedy

Contoh produk Lechitin Homeopathy

Hasil respon dari shout box, ramai yang bertanya dan agak keliru dengan Lechitin Homeopathy dan Lechitin yang "bukan Homeopathy". Jawapannya, Lechitin Homeopathy adalah berbeza dari Lechitin yang disediakan bukan dengan kaedah Homeopathy.

Produk Lechitin yang dihasilkan dengan kaedah biasa akan menggunakan bahan "crude" atau terus dari bahan mentah, tetapi dengan kaedah Homeopathy, Lechitin disediakan dengan dos yang amat kecil. Sehingga pihak makmal mengatakan "not detected" bahan Lechitin didalam remedi tincture Homeopathy, tetapi dengan dos yang amat kecil ini sudah semestinya amat selamat dan mampu memberi kesan yang amat memuaskan.

Berikut ialah indikasi bagi Lechitin produk Homeopathy:

Lecithin adalah penting dalam proses vital organisma tumbuhan dan haiwan. Lecithin memiliki pengaruh positif pada keadaan nutrisi dan terutama pada darah, maka penggunaannya pada anemia dan pemulihan akibat sakit yang berpanjangan, keletihan saraf (neurasthenia) dan insomnia. Membantu dalam proses peningkatan jumlah sel darah merah dan jumlah hemoglobin. Galactagog (proses penghasilan susu bagi ibu menyusu) yang amat bagus, membuat kuantiti lebih banyak dan lebih berkhasiat.Jika ingin kesan penghasilan susu yang lebih cepat, pengambilan garam tisu atau Biochemic Cal.phos 6x akan mempercepatkan proses pertambahan kuantiti susu.


Remedi tunggal homeopati Lecithin ialah untuk merawat Anemia, pemulihan akibat dari sakit yang lama, keletihan melampau, nutrisi yang salah, impotensi, neurasthenia, Insomnia, untuk meningkatkan penghasilan susu pada wanita menyusu bayi. Bagi wanita yang tidak menyusu bayi, Lechitin akan membantu untuk menegang, membesarkan dan mencantikkan payudara.




In English:

Lecithin is important in the vital processes of plant and animal organisms. Lecithin has a favorable influence upon the nutritive conditions and especially upon the blood, hence its uses in anaemia and convalescence, neurasthenia and insomnia. Increasing the number of red corpuscles and amount of hemoglobin. Excellent galactagog, renders milk more nourishing and increases quantity.

Causes an immediate decrease in the excretion of the phosphates. Mental exhaustion and impotency. Tuberculosis, causing marked improvement in nutrition and general improvement. Tired, weak, short breath, loss of flesh; symptoms of general break-down. Sexually weak.

Key attributes of homeopathic single remedy Lecithin are Anemia, Convalescence, Debility, Faulty nutrition, Impotency, Neurasthenia, Insomnia, to increase secretion of breast milk in nursing women.


No comments:

Post a Comment

Komen-komen dan testimonial anda amatlah dihargai
Visit : www.solaris-marketing.com