Sunday, April 24, 2011

Set Jerawat Power Sudah Ready



Bio-T3 Skin Forte Homeopathic & Organic Acne and Scar Solution sudah boleh dipesan

Set merawat jerawat dan parut, yang "power" sudah berada di pasaran. Buat masa ini hanya boleh dipesan melalui homeopathy2u dan kedai online zuzila ( dan web-web yang berkaitan sahaja) sahaja secara ekslusif di talian (online).

Mengapa Bio-T3 Skin Forte "Power"?

Sebelum dilancarkan, Bio-T3 Skin Forte sudah pun mula dibeli sebagai trial kepada produk ini. Kesan penyembuhan akan terjadi bermula 3-5 hari bagi jerawat yang tidak terlalu kronik. Bagi jerawat kronik Bio-T3 Skin Forte akan menunjukan kesan bermula pada minggu pertama. Jerawat yang besar, bernanah dan gatal akan mula kecut dan beransur kering dan hilang pada minggu ke 3. Bio-T3 Skin Forte Acne Natural Cream bukan hanya bertindak sebagai penyembuh jerawat, ia juga bertindak sebagai penghapus parut baru dan menjadikan kulit yang kelihatan teruk menjadi licin dan gebu semula. Bio-T3 Skin Forte Acne Natural Cream juga boleh digunakan sebagai cleanser, caranya sapu ke seluruh muka dan biarkan selama beberapa minit supaya krim menyerap ke dalam kulit untuk memberi kelegaan dan mencuci pori-pori yang tersumbat. Guna kapas untuk menyapu dan membersih dan bilas dengan air bersih. Cara ini sesuai digunakan oleh kes jerawat yang agak teruk.

Selain dari Bio-T3 Skin Forte Acne Natural Cream, set ini mempunyai Bio-T3 Skin Forte Lift On Gel yang akan bertindak mengawal, membunuh bakteria Propionibacterium acnes yang menjadi punca jerawat menjadi melarat dan bernanah dan gatal. Tea Tree Oil yang terdapat didalam Bio-T3 Skin Forte Lift On Gel menjadi pemusnah utama kepada Propionibacterium acnes dan pada waktu yang sama Aloe Vera melembabkan kulit. Bio-T3 Skin Forte Lift On Gel memberi kelegaan kepada inflamasi jerawat yang sedang merebak serta gatal.

Sebelum

Selepas 3 hari

Gambar yang diperolehi dari pengguna yang sudi menyumbang



Bio-T3 Skin Forte Deep Cleanser pula akan membantu, mencuci dan membersih pori-pori yang tersumbat, membuang daki dan minyak akibat sebum yang melepaskan minyak tanpa kawalan akibat hormon yang tidak seimbang. Aksi "trio" ini amat seimbang merawat, melembabkan, melegakan dan mencantikan wajah dengan lembut dan selamat dengan bahan-bahan yang lembut dan 100% dari bahan homeobotanical dan tidak ada bahan-bahan berunsur haiwan, bebas dari Benzoyl peroxide dan Hydroquinone.

Harga promosi RM150 untuk 1 set (Harga sebenar RM200), penghantaran adalah percuma ke seluruh Malaysia. Cara memesan klik sini


Cara penggunaannya akan disertakan bersama-sama set Bio-T3 Skin Forte

No comments:

Post a Comment

Komen-komen dan testimonial anda amatlah dihargai
Visit : www.solaris-marketing.com