Friday, November 9, 2012

R2 Dr.Reckeweg - Untuk Masalah Jantung



Assalamualaikum wbt, semoga anda semua sihat dan ceria di samping keluarga tersayang. Kali ini saya ingin memperkenalkan R2 Dr.Reckeweg produk homeopathy yang amat terkenal dan dipercayai diseluruh dunia. Dr.Reckeweg mempunyai rangkaian produk yang lengkap untuk semua masalah penyakit dari A-Z.

Pada zaman dahulu pesakit jantung biasanya hanya orang-orang tua tetapi di zaman serba moden ini serangan jantung sudah mula menyerang golongan muda. Ini terjadi akibat dari gaya hidup yang tidak sihat seperti tidak melakukan senaman, merokok, minum alkohol, dan makanan yang tidak sihat. 

Selain dari ubat-ubatan alopathy (perubatan moden biasa), ramai yang sudah sedar akan kesan sampingan akibat ubat-ubatan moden, oleh itu salah satu perubatan yang lengkap, mempunyai kajian klinikal dan selamat ialah perubatan homeopathy. Berikut ialah remedi yang boleh membantu pesakit jantung :





R2 Dr Reckeweg - Heart Efficiency - Gold Drops

Indikasi

Gangguan yang berkaitan dengan perubahan pada struktur organ dan tisu  jantung (organic). Masalah berkaitan jantung sehingga menjadi pesakit itu murung atau kekeliruan (cardiac neurosis), aritmia (arrhtymia) iaitu ritma jantung yang tidak normal, Takikardia (tachycardia) iaitu kenaikan kadar denyutan jantung lebih dari biasa, ekstrasistole (extrasystoles) iaitu denyutan jantung akibat impuls biasanya bagi perokok dan pengambilan kafein berlebihan, perasaan sesak dan sakit di dada (agina pectoris) dan kelemahan arteri darah untuk membekal darah.

Dos :
-          Mengikut keadaan pesakit jika keadaan tidak memuaskan pada awalnya ambil 3-6 kali, 10-15 titis dicampur dengan sedikit air dan diminum
-          Sewaktu serangan tiba-tiba ambil setiap ¼- ½  jam sehingga keadaan pulih berhenti dan ambil seperti dos biasa.
Nota :

- Jika berlaku kegagalan suatu segmen otot jantung sehingga berlaku gangguan bekalan darah (myocardial infarct) pada peringkat awal atau pertengahan R3 boleh membantu.
- Untuk cardiac arrhythmia R66 atau R22 boleh diambil serentak (selang jarak masa 15-30 minit)
- Akiut myocardial infarct beri secara selang seli setiap ½ - 1 atau 2 jam 10-15 titis R2, R67 dan R55

- Remedi susulan selepas itu R3 dan juga R44.

Remedi boleh dipesan di biohomeopati.com/shop/ - jika produk belum tersenarai sila email 2uhomeopathy@gmail.com atau SMS 019-3098980 atau 017-2244427

No comments:

Post a Comment

Komen-komen dan testimonial anda amatlah dihargai
Visit : www.solaris-marketing.com